Ուղղահայաց կոնտենտի ձևաչափով «Գազպրոմ-մեդիա» վիդեո հարթակը, որում գործում է համաշխարհային հանրահայտ TikTok սոցիալական ցանցը, կոչվել է Yappy, ՌԻԱ Նովոստիին հայտնել են հոլդինգի մամուլի ծառայությունից:

Նշվում է, որ Yappy հարթակը բջջային ծրագիր է'ստեղծելու, կիսելու և դիտելու կարճ ուղղահայաց տեսանյութեր' մինչև 60 վայրկյան ժամանակով:

Հիմնական թիրախային լսարանը 14-34 տարեկան օգտատերերն են, ովքեր վարում են ակտիվ ապրելակերպ, և որոնց համար անձնական ճանաչումը և նյութական հաջողությունը կարևոր են: Հարթակի առաջին տարբերակի թողարկումը նախատեսված է 2021 թվականի 4 -րդ եռամսյակի վերջին: Մինչև հոկտեմբեր-նոյեմբեր ամիսների մեկնարկը տեղի կունենա հարթակի վերջին փակ փորձարկումը:

«Yappy հավելվածն ուղղված է երկու լսարանին: Առաջին հերթին, արտադրանքը ուղղված էկոնտենտի հեղինակներին: Նրանց համար, արդեն փորձնական տարբերակում, հասանելի է տեսանյութի հետ աշխատելու գործառույթը՝ տեսախմբագիր, տարբեր էֆեկտներ ավելացնելու ունակություն։ Բլոգերները մասնակցում են հավելվածի փակ բետա տարբերակի փորձարկմանը, ովքեր ստուգում են ֆունկցիոնալությունը և օգնում հետադարձ կապ հաստատել բարելավման վերաբերյալ: Միջին հաշվով, ամսական 300 բլոգեր մասնակցում է թեստավորմանը», - ասվում է հաղորդագրության մեջ:
Արդյունքում, նշվում է, որ տեխնիկական ծառայությունը և մշակողները արագ հայտնաբերում են խնդիրները և շտկում դրանք՝ դրանով իսկ բարձրացնելով հավելվածի որակը:

«Երկրորդ լսարանը նրանք են, ովքեր պարզապես ցանկանում են դիտել տեսանյութեր, հավանումներ ու մեկնաբանություններ թողնել», - նշվում է հայտարարության մեջ:

Հավելվածի առաջին տարբերակի թողարկումից հետո նոր և հետաքրքիր գործառույթներով թարմացումներ կթողարկվեն՝ հիմնվելով օգտատերերի հետադարձ կապի վրա, հայտնում է հոլդինգը: