«Համազգային թատրոնը բացվել է 1991թ.-ին, երբ Սոս Սարգսյանը կուրս չի ունեցել։ Նազենի Ղարիբյանը երևի լավ չգիտի, որ Համազգային թատրոնի այսօրվա կազմից ոչ բոլորն են նրա ուսանողները․ Շահում Ղազարյանը, Մայիս Կարագյոզյանը և շատ ու շատ մեծանուն դերասաններ նրա ուսանողները չեն եղել։ Սա ասում եմ ի գիտություն Նազենի Ղարիբյանի, և ասել, թե կուրսի հենքի վրա է ստեղծվել Համազգային թատրոնը՝ ամենաքիչը՝ չիմացության արդյունք է»,- ԼՈՒՐԵՐ․com-ի հետ զրույցում ասաց Սոս Սարգսյանի անվան Համազգային թատրոնի տնօրենի ժամանակավոր պաշտոնակատար Արման Նավասարդյանը՝ անդրադառնալով Մշակույթի նախարարության ենթակայությամբ գործող ՊՈԱԿ-ների լուծարման, վերակազմավորման և վերակազմակերպման առաջարկին, ինչպես նաև մշակույթի նախարարի պարտականությունները կատարող Նազենի Ղարիբյանի հայտարարությանը, թե «Համազգային թատրոնի միակ առանձնահատկությունը Սոս Սարգսյանի կողմից հիմնված լինելն է, և դերասանական կազմը մի կուրսից է եղել»:
Նկատենք, որ Մշակույթի նախարարության առաջարկած ցուցակի մեջ որպես «Սոս Սարգսյանի անվան համազգային պետական թատրոն» ՊՈԱԿ-ի լուծարման հիմք՝ նշված է՝ թատրոնը գործում է Երևանի թատրոնի և կինոյի պետական ինստիտուտի շենքում, իրականացվող գործառույթները համընկնում են այլ թատերական կազմակերպությունների գործառույթների հետ: Առաջարկվում է լուծարել և ներառել նշված ինստիտուտի կազմում՝ որպես թատերական գործունեության իրականացման ուսանողական և փորձարարական հարթակ:
Նազենի Ղարիբյանը վերջին անգամ ե՞րբ է եղել Համազգային թատրոնում, որ տեսնի՝ մենք ժանրային առանձնահատկություն ունեք, թե ոչ։ Այո՛, մենք երկու տարի է՝ անցել ենք սարսափ ժանրի, թող գար և տեսներ, որ մենք սարսափ ժանրի պիեսներ ենք բեմադրում»,- սարկազմով նշեց Նավասարդյանը՝ ավելացնելով, որ սա ոլորտին և Համազգային թատրոնի կենսագրությանն ու պատմությանը չտիրապետելու արդյունք է միայն։
Ըստ Նավասարդյանի՝ ՊՈԱԿ-ները լուծարելու մասին կազմված առաջարկությունը Նազենի Ղարիբյանը ներկայացրել է կառավարությանը․ «Հույս ունեմ՝ պատկան մարմինները խելամիտ կգտնվեն, եզրափակիչ լուծում կտան և կասեն՝ հանգի՛ստ նստեք տեղներդ։ Չի կարելի էս տեսակ ջարդ անել։ Ամեն թատրոն ունի իր հանդիսատեսը, սա ոտնձգություն է նաև հանդիսատեսի հանդեպ։ Նազենի Ղարիբյանը չի հասկանում Համազգային թատրոնի էությունը, գործունեությունը, համազգային բառի նշանակությունը»,- ասաց նա՝ խորհուրդ տալով խոսելուց առաջ ընդամենը մտածել։
Սոնա Հարությունյան