Wildberries-ի տեխնիկական մասնագետները վերացրել են բջջային հավելվածներում և վեբկայքում առկա սխալների ավելի քան 90%-ը, հայտնել են ընկերությունում՝ խոստանալով, որ մնացած տեխնիկական խնդիրները մոտ ապագայում կվերացվեն, գրում է Interfax-ը։
Wildberries-ի կողմից տրամադրված Downdetector-ի տվյալների համաձայն՝ հավելվածների և կայքի աշխատանքի սխալների թիվը մարտի 16-ի առավոտվա դրությամբ մարտի 14-ի համեմատ նվազել է 16 անգամ։ Ամենատարածված խնդիրները, որոնց մասին դժգոհել են օգտատերերը, եղել են պատվերի «ընթացքին հետևելն է» (60%), հավելվածի հետ կապված խնդիրները (29%) և կայքում առկա խնդիրները (11%)։
Ընկերությունը միջադեպի հետ կապված ներքին հետաքննություն է սկսել մարտի 14-ին, որի հետևանքով՝ սխալներ են եղել բջջային հավելվածների և կայքի աշխատանքի մեջ, ասվում է առցանց մանրածախ վաճառողի հայտարարության մեջ: Հետաքննության արդյունքներով՝ նյութերը կփոխանցվեն իրավապահ մարմիններին։ Ընկերությունը միջադեպի մասին տեղեկացրել է նաև կարգավորող մարմինների ներկայացուցիչներին։
Wildberries-ը նաև հայտնել է, որ բարձր որակի ապրանքների վերադարձման վերջնաժամկետը երկարացվել է, իսկ բեռնափոխադրման կետերում ապրանքների պահպանման ժամկետը ավտոմատ կերպով ավելացվել է: Պատվերների ընդունումը հնարավոր է ինչպես ծածկագրերով, այնպես էլ անձը հաստատող փաստաթղթի ներկայացմամբ։
Wildberries.ru կայքի բջջային հավելվածներում հաճախորդներին հասանելի են պատվերների տեղադրման և վճարման հիմնական գործառույթը՝ ցուցադրելով ընթացիկ պատվերի կարգավիճակը և պատվեր ստանալու կոդը: Պատվերի ստացման կետերը շարունակում են աշխատել բնականոն հունով:
Բացի այդ, առցանց մանրածախ վաճառողը նշել է, որ ՏՏ ենթակառուցվածքի ոչնչացման և ընկերությունում բեք-ենդի կորստի մասին մեկնաբանությունները «բազմոցային վերլուծաբանների շահարկումներն են»։
«ՏՏ ենթակառուցվածքը չի տուժել, ընկերությունն ունի բոլոր անհրաժեշտ տվյալները՝ իր լիարժեք աշխատանքը վերականգնելու համար, օգտատերերի անձնական և ֆինանսական տվյալները ապահով կերպով պաշտպանված են»,֊ վստահեցրել է Wildberries-ի ղեկավարությունը։