«Ժողովուրդ» օրաթերթը գրում է, որ Երևանի փոխքաղաքապետ Վահե Նիկոյանը օրաթերթի հետ զրույցում հայտնել է, թե տարեվերջին պատրաստ կլինի մայրաքաղաքի երթուղային ցանցի փաթեթը: Իսկ հաջորդ տարվա վերջից կսկսեն ներդնել այն: Միաժամանակ, փոխքաղաքապետը չի բացառել, որ տրանսպորտի սակագինը կբարձրանա: Թե ինչ սակագին կորոշվի, դա նույնպես օրենքով սահմանված որոշող մարմինները կորոշեն, եւ չի բացառվում, որ տեխնիկական սակագինն ու գործող սակագինը տարբերվեն միմյանցից: Եթե միասնական համակարգ ենք կառուցում, մենք միասնական տոմսային համակարգ ենք ունենալու, նաեւ ենթադրվում է, որ ունենալու ենք էլեկտրոնային տոմսային համակարգ, որովհետեւ փոխինտեգրված ցանցի պարագայում այլ կերպ ուղղակի հնարավոր չէ: Կլինի միասնական սակագին, բայց սակագինը չի լինի մեկ միավոր կամ մեկ տեսակ:
 
Տեղեկացնենք, որ ամբողջ ծրագիրն իրականացնելու համար նախնական հաշվարկներով անհրաժեշտ է 80-100 մլն ԱՄՆ դոլար: Իսկ ով պետք է տա այս գու­մարները: Վահե Նիկոյանի հավաստիացմամբ` արդեն սկսվել են բանակցություն­ները ֆինանսական կազմակերպություն­ների հետ: Իսկ ինչպե՞ս է մարվելու այդ գումարը: Կանխատեսվում է, որ Երևան համայնքը ինքնուրույն ստանձնի այդ վարկային պարտավորությունները: Իսկ վարկի մարումը ակնկալվում է իրակա­նացնել սակագնից, ամբողջությամբ թե՛ մասնակի, դա արդեն քննարկման արդ­յունքում պարզ կլինի.
 
Ընդ որում, անկախ ամեն ինչից նշենք՝ փոխադրավարձը շատ չի թանկանա, քանի որ տրանսպորտի համակարգի փոփոխման արդյունքում կստացվի այնպես, որ մարդը Ա կետից Բ կետը տեղափոխվելիս գոնե նվազագույնը երկու տրանսպորտից օգտվելով` կվճարի մեկ տրանսպորտի գնին հավասար: Սա, կարելի է ասել, թանկացում չէ: Եթե խոսենք, որ կարող է դառնալ, օրինակ, 150 դրամ և այդ գումարով օգտվեն երկու տրանսպորտից, որը կլինի որակապես լրիվ տարբեր, ապա այդ դեպքում թանկացում չենք կարող համարել: Ընդ որում, տվյալ դեպքում նաեւ տրանսպորտի քանակը կկրճատվի, բայց մարդիկ չեն տուժի, քանի որ իրենց անհրաժեշտ տեղից` Ա կետից Բ կետ հաստատ կհասնեն՝ երկու կամ երեք տրանսպորտի միջոցով, ինչը պայմանավորված է տրանսպորտային համակարգի փոփոխմամբ: Սակայն ցանկալի է, որպեսզի քաղաքապետարանում այնուամենայնիվ ուսումնասիրեն միջազգային փորձը , որպեսզի կա՛մ գինը մնա նույնը, կա՛մ մեկ գնի մեջ ներառվի` անկախ տրանսպորտի օգտվելու քանակից, քանի որ ամեն դեպքում, պետք է ներմուծվի մեկ տոմսի վճարման միջոցը, որն էլ ավելի կհեշտացնի ողջ գործընթացը:
 
Կթանկանա՞ ուղեվարձը: Դեռ ոչինչ որոշակի չէ, բայց ակնհայտ է, որ արդեն լուրջ հակամարտող երկու կողմ է գոյացել` բնակչությունը, որ օգտվում է հասարակական տրանսպորտից, և ուղևորափոխադրող միջոցները շահագործող տնտեսավարող սուբյեկտները: Քաղաքապետարանն այս երկուսի միջև մրցավարի դեր է ստանձնել և դեռ չի կողմնորոշվում, թե հաղթանակի դրոշը որ կողմի վրա թափահարի:
 
Ստելլա Խաչատրյան